Merhaba 1 ay önce kızımın burnun altı biraz uzunlukta çizildi derin değil dikişlik felan değildi tabi kızım 2 yaşında bir tane yara izi kremi aldım allscar die işe yarıyormu bilmiyorum kullanıyorum ne zamandır ama yara kapandı beyaz çizgi etrafı hala kırmızı herkez iz kalmaz küçük diyor sizce kalırmı kalmaması için iyi olan bişi önerir misiniz