Esracmmm Kızlar benim 33. Hafta bitiyo tansiyonum normalde 11.5 e 6 çıkıyordu mesela son zamanlar da 12.5 e 7 çıkıyo yüksek mi böyle olması
Bsr_0 Esracmmm normal değerler bunlar 14/9 u yüksek kabul ediyolar benim de 9/5 - 10/7 arası cikiyodu baş ağrısıyla birlikte tansiyonda 12/8 e kadar cikmaya başladı doktorum normal değerler bunlar 14/9 ve sonrası riskli dedi
Cmuge Esracmmm gayet normal bence tansiyonun ben hamile olmadan önce 11 den yukarı bilmediğim tansiyon şimdi 13 ten aşağı inmiyor ve tansiyon ilacı kullanıyorum şimdi 33+2 yim hala tansiyon sorunum devam ediyor
Esracmmm Bsr_0 baş ağrım var ama şöyle benim diş sıkma eklem sıkıntılarım vardı üst sırt omuz boyun kemikleri şakaklar hafif ağrılarım oluyor ama bu tansiyonla ilgili olabilir mi diye ölçüyorum
Bsr_0 Esracmmm diş sıkma bende de başladı son zamanlarda farkında olmadan istemsizce dişlerimi sıkmaya başladım stresten mi oluyo anlamadım o da baş agrisi yapiyo sanirim 😔
aysenuurr11 Esracmmm oyle pek dikkat ettigimi soyleyemem tuzsuz yemiyorum zayif hamile kaldim o etkiler mi bilemiyorm genelde de hep düsüktür tansiyonum