Kbr49_ doğum paketini araştırsaydınız keşke siz sormadan onlar anlatmaz çünkü muayene, doğum, tahliller doğum paketinden daha yükseğe mal oluyor bu yüzden anlatmıyorlar kar sağlamak için. Benim doğumum şubatta mesela ben temmuzda aldım 12 bin tlye paketi sezaryen, normal nasıl olursa o şekilde olacak nstler tarama testleri şeker yüklemesi falan aklınıza gelebilecek her şey için temmuz ayında yaptım ödemeyi para almayacaklar başka