Melissatutar Devlette Doğum yaptım,bir kadın arkadaş her saniye yanımdaydı ellerimi tuttu,başımı okşadı,sohbet etti ,beni sakinleştirmek için devamlı benimle konuştu.O olmasaydı ne yapardım bilmiyorum.. Çok korkuyordum bi nebze olsun beni iyi hissettirdi, kendisini tanımıyorum doğumdan sonra da hastanede hiç görmedim ama hergun ona dua ediyorum.Bebeği çıkardıktan sonra da midem bulandı ve çok üşüdüm ona söyledim hemen iğne yapıp ısıtıcı bir boruyu göğsüme doğru koydu