Kızlar 40+3 üm bebeğim asla dogmuyor agrım sızım hiçbirşeyim yok doktor illa normal dogum olsun diye bekletiyor ama çok korkuyorum kakası yer kordon dolaşır diye, bana kalsa sezeryan olur bitiririm doktor asla istemiyor normal diye tutturdu kilon var sezeryan göbeği kalır diyo ama benim bebeğim umrumda sadecr bu kaka yerse kordon dolaşırsa vs nası anlaşılıyor karnımda da azıcık hareket edebiliyor çünkü yeri daraldı artık🥺