Mervveeeee Kızlar iki ayağımda kemiklerimde ağrı sızı var kalçama kadar. Magnezyumda içiyorum ama bir faydası yok maalesef ne yapabilirim
gamzecgr Mervveeeee ne kullanıyorsunuz ben magnosit kullanıyordum daha sonra ocean extramag a geçtim dedim dünya varmış ağrı kramp bişi bırakmadı değiştirin olmadı bı
Hatisss Mervveeeee benim de diz kapaklarımda var sızı. Ödemden dedi doktor benim için. Ayaklarınızı uzatın. Sürekli sallayın. Çok tuzlu beslenmeyin. Bol su için. Geçmezse doktora bildirin. Belki tekrar kan tahlili ister.
gamzecgr Mervveeeee evet büyük ihtimalle öyle marka değişikliği yapın rahatlatır ocean extramagı tavsiye ederim 💐