Pinar0808 çok şükür iyiyim çok ağırlaşmadım gibi geliyor bana hatta bu ara daha enerjiğim. Sadece kötü olan tarafı sabah el parmaklarım da ödem ve eklem yerlerim de ağrı oluyor çok şuan dayanmaya çalışıyorum az kaldı diye. Sizin nasıl gidiyor ben hiç doğum öncesi yalancı doğum kasılması falan hissetmiyorum sizde oluyor mu?