Herkese merhaba 21 Ekim yani dün 4 günlük gecikme yaşadığım için evde test yapmak istedim testin sonucu baya baya belirgin iki çizgiydi eşim işten geldikten sonra akşam hastaneye gittik lavaboya yeni çıktığım için ultrasonla göremediğini beta testi yapmamız gerektiğini söylediler kan testin sonucuda 2286,98 çıktı alttan muayene ile dış gebelik görülmediği ama çok küçük olduğundan 2 gün sonra tekrar gelmem gerektiği söylendi bu durumu yaşayanlar var mı acaba?🌸