Arkadaşlar merhaba geçen hafta gittiğimde cinsiyet belli olmamıştı yani detaylı ultrasondan sonra bakalım demişti Doktor aradan neredeyse bir hafta geçti tekrar gitsem cinsiyeti görebilir miyiz Aslında cinsiyet belli olmamış değil Doktor gözü de 60-70 kız dedi ama kordonu da olabilir dedi Sizce tekrar gitmeli miyim bu hafta yoksa detaylı gün beklemeliyim