Tgbnrbltt Cuma günü Allah nasip ederse sezeryan doğumum olucak dünden beri kötüyüm burnum akıyor basım çok ağrıyor ne yapsam hemen iyilesirim yazabilir misiniz. 37+6 haftalık hamileyim
Elif_2134 Tgbnrbltt bende cuma günü sabah 10:30 sezeryan olucam 16 aylık kızım veben çok kötü grip olduk acile gittim antibiyotik verdiler serum taktılar bende bilmiyorum nasıl iylesicez Allah yardımcımız olsun
glsmogrtmn Tgbnrbltt benim de Perşembe günü inşallah sezaryenim Allah kavuştursun 🙏🏻🌸 Ihlamur için, bal ve zencefil deneyebilirsiniz biraz da karabiber döküp
Tgbnrbltt cancik normal de özel takipliyim ama acile devlete gittim dediğiniz gibi hep parol takıyorlar ama halsizligime iyi geldi agrimi azalttı
Tgbnrbltt glsmogrtmn amin cümlemize inşallah 🙏 ballı limonlu ıhlamur içtim az önce bir de kozalak şurubu öksürüğe üst solunum yollarına iyi geliyormuş doğumuma kadar ondan içeceğim her gün inşallah faydası olur