Cansukapan bu arada bende de bikaç kere yoğun bir kanama olmuştu hatta bir tanesi adet kanaması gibiydi çok korkmuştum, ama benim hatamdı lekelerim geçti diye bi anda ayaklanıp 3-4ü günü yorularak yoğun geçirmiştim gecesinde de kanama olmuştu, sabah 5 civarı acile gitmiştim aktif kanama yok fitile devam et diyip göndermişlerdi, kanama azalmaz da artarsa tekrar gel demişlerdi çok şükür 3-4 gün içinde lekeye döndü sonra leke de kesilmişti