Arkadaşlar tam 40+0ım. Suyum geldi ama baya bi geldi bütün su boşaldı 3 sürahi dolusu gelmiştir jdjdkdkd hastaneye gittik hemen, açıklığa bakıldı hiç açıklık olmadığı için eve gönderdiler 24 saat sonrasına yatış verdiler. Çocuk susuz kalınca sorun olmaz mı anlamadım ben?