Kızlar günaydın.
Doğumdan kısa süre sonra sütüm geldi güzelde vardı birini emdirirken diğerinden akardı ama şuan öyle değil 20 günlüğüz daha ilk zamanki gibi degil.
Süt için komposto yapıyorum, rezene ve anason çayıni beraber demleyip içiyorum ama içilen zaman fark ediyor mu sabah akşam gibi siz nasıl yapıyorsunuz kaç bardak içiyorsunuz. Bol suda içiyorum
Gaz için de ahvaltıdan sonra toz kimyon çayı yapıp içiyorum diğer öğünlerde de yemekle beraber alıyorum çayı bir bardak kadar içmek yeterlimi günde sizler nasıl yapıyorsunuz