33 haftalık hamileyim yürürken hareket ederken ayaktayken otururken bacağım ağrımıyor. Ama geceleri aşırı ağrıyor devamlı sağa sola yattığım için mi acaba ? Heryerimde yastıkla yatıyorum. Ona rağmen ağrıdan uyuyamıyorum bazen. Hayır yürüyüş yaptığımda falan ağrısa anlayacağım ama dinlenmeye geçince bi bacak neden ağrır 😂 sizde de var mı 🥲