Bende 34+2yim bebeğim çok hareketli idi 3.4 gündür hareketleri yavaşladı günlük 3 belki 4 defa hissediyorum oda cok az dun sağlık ocaginda ebe kalp atışlarını dinledi suan iyi dedi hareketleri takib et falan dedi yine devam ederse doktoruna git dedi ikide kaldim bende cuma randevum var beklemeden gitsemmi acaba