SevdaNur456 Günde 2 paket iciyordum sabah kalkardim ac karna icerdim gece yatmadan once falan uykudan bile sigaraya sebeb uyanirdim ilk jamile oldugumu öğrendigimde nasil birakcam diye icim icimi yedi esim cok zorladi bni ailesi geldi sigaralarini getirmedi bizim eve sirf sigaraya sebeb sonra tek tuk kacamak buldukca yapiyodum ama o kalp atislarini duydugum an o dkkikadan sonra sigarayi tiskinti geldi bna kokusu kustruyor artik bni o derece iğrenmişim ondan inssallah sende iğrenirsin 😊
Yasmnnn Ben hamile olduğumu ögrenince bırakamadım azalttım günde 4-5 kere içiyordum. Gecen hafta kanama geçirdim bugün 8. Günüm içmiyorum başına kötü bişey gelmesini istemiyorsan bırakmalısın!!