Sevdasoner Şimdi doktordan çıktım 1 hafta önce yüzde 80 kız dedi bugün de yüzde 90 erkek diyo ben anlamadım şimdi,kızlar sizde böyle yanılmalar oldu mu? Ben kendimi kıza çok alıştırmıştım ve gönlümden hep kız istiyodum...