kizlar birde ben devlet takipliydim aslinda ama 39.haftada artik suyun azalmis denmeye baslandi bir hastane yatis yapman lazim yogun bakim yetersiz suni sanciyi kaldiramaz bebegin dediler baska hastane her gun nst gel dediler ve 39+5de bebegin kafasi 3 hafta geriden geliyor kucuk falan denilerek beni iyice korkuttular sonra methedilen bi doktora gittim ozele dogumum guzel gecti doktorum iyiydi hatta sutumun hic olmadigini da o anladi hemsireler hicbir sey anlamadi. ama hastaneyle ilgili doktorlar maasini alamiyor bebekleri en ufak seyde yogun bakima aliyorlar devletten para aliyorlar gibi laflar donmeye basladi bebegim ac kalmisti mama istediler ama mamaya baslamamislardi bana bebegimi haftada 2 gun yarim saat gosteriyorlar devletlerde bile anne oteli var ve bebegini 2 saatte bir emzirmene izin verirlerken ozel hastanenin bu tutumu hosuma gitmedi pazartesi gidip imza ile bebegimi alip baska yere goturmek istiyorum sizde lutfen bir fikir verin yaptigim yanlis mi olur