Geçmiş olsun benimde 12. Haftamda olmuştu 3,4 paket kullandım çok şükür iyiyim şuan genelde tüm gebelerde oluyor bu şikayet eğer geçmezse tekrar doktoruna görün istersen,bana ebe kahve renginin eski kan olduğunu ve bi sıkıntı olmadığı söylemişti ozaman