taazeannee sezaryen oldum ayin 20sinde ilk gece iyiydim bu gece ölüyorum sancilarim cok artti gazimi falanda cikardim arkadaslar adet sancisinin biraz daha ust agrisi uykumdan inleyerek uyandirdi ne yapacagim nolur yardim edin agri kesicide ise yaramiyor
Ireeeeem taazeannee her zaman söylüyorum ikinci gün ilk günden daha zor geçiyor. Benim de ilk gün rahatken ikinci gün ölüyorum sanmıştım acıdan