Melek2324 Herkese iyi geceler😊 35. Haftamdayım. Son dönemlerde ritmik hareketlerle hıçkırığını çok hissediyorum artık miniğimin. Özellikle gece bu saatlerde çok hareketli ve sabaha karşı uyuyabiliyorum. Sizde durumlar nasıl merak ettim🙈
Anneadayiii__ Melek2324 17+3 boğaz yanmasından uyuyamıyorum ben bu kadar erken boğaz yanar mı anlamadım 😂
aysegullozdm Melek2324 biz 23+5 bayağı net hissediyorum artık ve tepki veriyor biz konuştukça özellikle gece yatağa uzandigimda başlıyor 😅😅
8mucizem8 Melek2324 ya yerim maşallah 34 haftalığız bizde balık gibi yüzüyor sadece bazen bir yerde toplanıyor yüksek ses duyunca korkuyor geriliyor şimdilik bunları hissettim ama hıçkırık hiç hissetmedim hep düzenli tepik attı o kadar 😂
Melek2324 Anneadayiii__ evet olabilir malesef🙈 bi dönem bnmde fazlaydı şuan pek yok açıkçası. Hamilelik annenin fizyolojisini tamamen değiştiriyor. Artık biz biz değiliz sanırım 😅
Melek2324 aysegullozdm gece istirahat hâlinde daha çok hissedilirmiş zaten hareketleri😊 gündüz hareket halinde pek anlayamıyoruz sanırım. Ama onu hissetmek tarif edilemez bi duygu gerçekten. Aynı bedende son zamanlarımız tüm zorluklarına rağmen özleyeceğim sanırım hamileliğimi🥺