Hevida çok sağolun 💜 evet yprumlardan hatırlıyorum sizi Eray hocaya gidiyorsunuz sizdeben hastanenin herseyinden çok memnun kaldım açıkçası anlastıgımız saatte gittik hastaneye yatış işlemlerini hallettik girişte sonra odama çıktım giyindim Eray hocalar geldikten sonra ameliyata indirdiler 🥰 sondayı ameliyatta takmalarını istedim anestezi doktoru vs hepsi çok iyiydi güleryüzlü pozitiflerdi sormak istediklerinizi ben kısa kısa cevaplarım 🌸