Raziyenurx Kizlar normalde basur yoktu bende şimdi maya baslamis dogumdan sonra gecermi bu ne yapmaliyim
gunesmervee Raziyenurx benimde 37 haftada cikti şansıma çok pis bisi gerçekten şimdi 39 oldum acaba dogumda sorun olurmu doktora söylemek lazimmi
Minigiim-vebenn52 Tugrann-annesi0404 bende bir ara yok sandım içe kaçıp sonra geri geliyor nası bişi anlamadım
Tugrann-annesi0404 Minigiim-vebenn52 tuvaletini yapınca içe kaçıp geri geliyordur.Ama ben daha görmedim