Ahahah birini 4 birini 2 saatte dogudum Allah nasip ederse yine normal düşünüyorum doğumdan 1 kaç saat sonra ayaktasin evde bile istedigin her işi yardım almadan yapabiliyorsun rahat oluyorsun bana göre sezaryan zor çünkü sonradan acı cekmektense başta acı çekmek daha iyi gibi ve sezaryanin acısı normalden daha fazla gibi geliyor bana nedense