buse_9397 Hemsirees55 ay bende sırt üstü yatınca nefes alamıyorum. Sola yatınca rahat ve ağrısız uyuyorum. Onun dışında sırt üstü ve sağ tarafa yatmak beni aşırı rahatsız edjyor