Melliisaa düzenleyici kullanın 3 ay görürseniz o üç ayda zaten anlarsınız hangi güne denk geldiğini birde takvim uygulaması kullanın benim ikinci 4 yıl korunmamamıza rağmen olmadı duphaston kullandım üç ay düzenli kullandım ve o üç ay takvimden takip edip günlere uydum şimdi 28 haftamız bitti çok şükür inşallah rabbim gönlünüze göre verir ♥️