s_koc Adetim bittikten 1 gün sonra birlikte oldum, 2-3 gün sonra da yumurtlama oldu gibi hissediyorum (akıntı,kasık ağrısı belirtileri) hamile kalma olasılıgı var mı? Adetin hemen sonrasında hamile kalmak mümkün mü, böyle kalan oldu mu aranızda kızlar?
KuzeyinAnnesi10 s_koc olabilir kalan var bi de sperm içeride canlı 2 gün kadar kalabilir o şekilde de oluyor.
Seval0sevall s_koc ay aynı postu ben açacaktım 16 sı yani pazartesi hasta oldum cuma yani 20 si bitti perşembe 19u ilişki yaşadım 2 günüdür sağ sol ara ara kasık ağrım oluyor hamile miyim bilemiyorum geçen ay düşük yaptım
1anne2bebe s_koc bende adet bitiminden 2 gün sonra birlikte oldum. Ama çok az miktarda sperm gitti içime. Üç kere test yaptım negatif. Umutsuzum aslında ama yinede hafta içi kan vereceğim. Bat 26 ekim benim
s_koc Seval0sevall canım benim de aynı kasık agrısı var yumurtlama mı hamilelik mi bilemedim ikisinde de ağrı oluyor bakalım nasıl sabredicez :) ne zaman test yapmayı düşünüyorsun
s_koc 1anne2bebe 1anne2bebe belki erken oldugu için cıkmamıstır benimki de 6 kasım bat günler geçmiyor 😅
1anne2bebe s_koc bende baya araştırdım. Hamile kalan çokmuş. Çünkü yumurtlama günleri değişiyormuş. Kafayı yiyeceğim artık var mı yok mu diye
Nadidekuzu s_koc ben ben ben 🥲 adet bitti ve ilişki sonrası eşim yumurtlama değil diyerek çok dikkat etmemiş bir miktar kaçamak sonrasında 5 aylık hamileyim 🤗
s_koc Nadidekuzu hayırlı olsun😆 bizim de kaçamaktı yani üstüne çok afedersin tuvalete de girdim düşük ihtimal ama bakalım gelecek olan geliyor her türlü demek😊
Sevinc-Berna87 s_koc valla bende bilmiyordum ama oluyormuş adetten sonra hemen hamile kalanlar varmiş
1anne2bebe s_koc belkide bekliyorum bide çevremde herkes hamile kuzenim en yakın iki arkadaşım görümcem yani bende istiyorum😂😂 Allahım bismillah 😂😂
Eses25 s_koc bnm ikinci gebelıgım olucak emziren anneleri blırsınz bebegm uc yasında goguslerm sankı sut varmıs gibi doldu. Normalde oyle degildi resmen fark edildi bariz gogus sıslıgı. Ama kasık agrısı adet olacak hissi hep vardı. Yımurtlamayı da bariz hissettim yogun akıntı oldu dort gun hıc boyle oldugunu bilmiyorm yanı dıkkat etmedim yada dort gun seffaf akıntı devam etti akıntıdan sınrada göğsümde sızlama oldu goguslerm yavas yavas buyudü ama kasıkda batmalar devam eti sukur bugun 13 . Gun en son kı seffaf akıntıdan sonraki
s_koc 1anne2bebe 🤣 ben akıl edemedim çünkü o an planımda yoktu birden olsa ne iyi olur diye kafama yattı😆 inş güzel haber alırız test yaparsanuuz yazışalım😅 bu arada ilk mi ikinci mi