arkadaşlar bugün avuç içi kadar ne olduğunu anlayamadığım su geldi, tam olarak 36. haftadayım çişim var diye gittim yapamadan geri çıktım, iç çamaşırım baya ıslaktı ağrım yok doğum belirtisi olsaydı ağrım olur muydu sizce ? bide sanki kabızmışım gibi ağrım var tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi endişelenmelimiyim ?