petekceee Yürüyemez hale geldim ağrıdan zonkluyor batıyor bir ağrı sağlanıyor inanılmaz yatak da dönemiyorum ağrıdan ve şuan uyutmuyor ne yapsam geçmedi sizde böyle birşey var mı nasıl çare buldunuz
Basakhilal petekceee gecmiyor valla 29 hafta bitecek geçmiyor belimde ağrınaya başladı. Yürüsem dert yürümesem dert
Ddem petekceee maalesef kolay kolay geçmiyor. Otururken falan hep belinizi yastıkla destekleyin. 28.haftaya gireceğim hala ağrısı geçmedi
Tugba_sari petekceee 35.haftadayım bende hala var 🥺 o tarafın üstüne yatınca gece ağrıyla uyanıyorum, yürürken çok zorlanıyorum. Salı günü randevum var doktoruma soracağım size de bilgi veririm
Boncukk123 petekceee benim bekarlıktan vardı agır işte çalışmaktan cok fazla bel ağrısı 10.haftadayım ama en baştan beri ağrıyor bazen şiddetleniyor dedıgınız gibi sağdan sola dönemiyorum Rabbim şifa nasib etsin 😔
Cerenbelis1 petekceee çok geçmiş olsun 💗ben 25 haftalık oldum bir haftadır daha kötü hareketlerim kısıtlanıyo
Basakhilal petekceee otursam kalkamıyorum kalksam oturamıyorum gece sağa sola dönemiyorum, yürürken çok zorlanıyorum🥴
Musemma06 petekceee kendinizi yorduğunuz günler daha çok ağrınız olur ne kadar çok ayakta durursanız o kadar ağrır sürekli dinlenin
Meryemceislamoglu Bende de vardı kuyruk sokumu ağrısı doktoruma söyledim magnezyum verdi. Masa başı çalışıyorum oturma minderi kullan dedi tavsiyelerine uydum çok şükür geçti benim ağrım