Sak94 canım ben aynı senin gibi 2 hafta sonra kaşıntılarım başladı alt bacakta özellikle kızardı kabardı ve sonrasın da morardı yara döndü kırmızı kırmızı antibiyotik alerjisiymiş doğum sonrası olabiliyormuş ama mutlaka cildiyeye git emin ol alerjik reaksiyon olduğuna 1 ay sürdü benim sonra kendiliğinden geçti ama resmen yırtıyordum bacağımı kaşımaktan benim spinaldi muhtemelen ondan bacakta vardı