SeDAaaaa35 Kızlar 35 haftadayım gögüslerim ve göbeğim sürekli kuruyor ve pul pul döküntü var herhangi bi kaşıntı ağrı sızı yok bebek yağı krem sürüyorum sonra yine oluyor neden oluyor yaşayan var mı ?
Melonicka SeDAaaaa35 günlük su tüketimin nasıl? Günde 3lt şu icmen lazım. Kullandığın duş jelini de değiştir belki alerji yapıyordur. Bir de mutlaka doktorunla görüş bu durumu.
Bahardp SeDAaaaa35 bende 34+5 im şuan 1haftadır bende farkettim göbeğimde beyaz döküntüler oluşmaya başladı sabah akşam aktardan aldığım yağ karışımı sürüyorum ekstra vücut losyonu da sürüyorum 4.ayımdan beri sürekli yağlıyorum göbeğimi ama yine de kuruyor işte. Artık nasıl bi geriliyorsa karnımız önüne geçemiyoruz.
bdenerigokce SeDAaaaa35 bebek yağı krem değil nemlendirici sordum ben🥰 bebek yağı krem tek 1 tane sandım😂
SeDAaaaa35 Melonicka evet duş jelini değiştirdim ondan olabilir mi ki acaba camım ya su tüketiyorum ondan yana sıkıntı yokta
SeDAaaaa35 Bahardp ya evet kesinlikle benimde öyle hadi göbeği anlıyorum büyüyor sonuçta ama gögüslerim aynı büyümüyorda ama yine aynı
__mom1 SeDAaaaa35 kuruyor ondan. Ben o kuruluğu hissettiğim gibi krem sürüyorum ama bu haftalarda krem yetmiyor yağ da sürmek lazım. Bugün üşendim yağ sürmedim mesela göbeğimin altı kaşınıyor şimdi