Saliha2020 36+6 günlüğüz. Son 22 gün kaldı.😍
Adet ağrısı gibi sancılarım oluyor, aşırı iştahsızlık var, iki adım atsam yoruluyorum gece boyu tuvalete kalkmaktan tekrar uykuya dalana kadar sabah oluyor. Doğum yaklaştıkça heyecan korku çoğaldı, ara sıra durup durup kendimi ağlarken buluyorum, geceleri uyumak istiyorum ama maalesef uyuyamıyorum beynim düşüncelerden izin vermiyor. Tekmeler çok sert sanki ayağı çıkacak dışarıya baş aşa pozisyonda olduğu için aşaya kafasıyla baskı yapıyor tamam diyorum aha bugün doğacak 🤦🏻♀️. Normal beklediğimiz için canı ne zaman doğmak isteyecek bilmiyorum ama 38’de doğar diye düşünüyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun hepimiz sağ Salim alalım kucağımıza yavrularımızı inşaallah.🤲🏻🥰