YigitPoyrazMomm 32+0 olduk hoş geldin yeni haftam yavaş yavaş finale yaklaşıyoruz aşırı heyecanlıyım çok mutluyum sağlıkla gel bal oğlum😢💙🐣 Aynı bedende kaçıncı günleriz güzel hamişlerim💝
Busegms YigitPoyrazMomm amin inşallah canım bendede endişe korku heyecan başladı bide bu haftada nst girmemizmi gerekiyomus
YigitPoyrazMomm Busegms evet kuzum ben erken girmiştim nst ’ye 29 haftada şimdide bu pazartesi günü nst günümüz var oda çok güzel birşey❤
Busegms YigitPoyrazMomm bende bu hafta gidiyim ozmn içim rahatlasın sen devletemi gittin yoksa ozeldemi oluyor nst ilk hamileliğim bilgim yok kb canım 😊
YigitPoyrazMomm Busegms tüm takiplerim devlete oldum canım yani devlete gidiyorum benimde ilk gebeliğim kuzum😘❤ devlet ücretsiz yapıyor ama özelde para veriyorsun maalesef