Smyye0303 Sürekli hergun içen varmı ben ağrım olmadıkça içmiyorum aklıma bile gelmiyor.? Merak ettim Hergun içmemjz gerekiyormj bide faydasuni gördünüz mü hic
Mhr34 Smyye0303 Her gün içmeye çalışıyorum doktorum öyle söyledi. İçmediğim günler bacak ağrılarım fazla oluyor🙄
Smyye0303 Minigiim-vebenn52 bende öyle diğer türlü kullanmıyorum pek nerdeyse hatta bazen yatıp uzanıyorum geciyo
Smyye0303 Mhr34 benimde hergun belim ve göğüs altım agriyo ayakta cok durunca🥲bacak ağrısı olmadı hiç
Smyye0303 bdenerigokce bende bilmiyorum neden ya neden diyorum git iç kurtul usengeclik seviyem işte 😂
bdenerigokce Smyye0303 yok hiç halim olmasa bile düzenli içerim çünkü hem saçım dökülsün istemiyorum hem de yüze de iyi geliyor. Ayrıca çatlak kremi ve nemlendirici de öyle hiç aksatmam. Sancım varken sürüp öyle acile gittim😂
bdenerigokce Smyye0303 bi doktor 35 diyor bi doktor 37 bende bilmiyorum😂 kendimi seviyorum ama o yüzden bu uğraşım normalde üşengeç biriyimdir😂
Smyye0303 bdenerigokce adet tarihin ne diyo peki ilk gebelik sanırım senin canim normalmi yapicaksin yoksa sezeryanmi😃
bdenerigokce Smyye0303 adet tarihimi değiştirdi son doktor🫣😂 13 Şubattı artık 3 Şubat dedi baya karışık yani😂 ilk benim evet sezeryan istiyorum bebek de umarım sezeryan ister 😂
Smyye0303 bdenerigokce bebek dünyadan habersiz geliyo sezeryanda çocuk doğuma hazır olmadan noluyor burda kardeşim diyo benimde ikinci sezeryan olcak 😅😂
Smyye0303 bdenerigokce yok kız onda dünyaya hazırlıklı geliyormuş doğum başlatıyor ya ama bazı gelmek istemeyen bebekler zorla doğum oluyo o ayrı 😃😅