Merhabalar, 22 haftalık gebeyim genelde sabahları dinç uyanıyorum ve karnımın şiş olması beni cok rahatsız etmiyor ve enerjik oluyorum ama akşamları sanki karnım ortadan yarılıyormuşcına şişkinlik yapıyor ve belim inanılmaz ağrıyor gündüzleri rahat ama her gece böyle olmasının sebebi ne sizde de oluyor mu? Aksam olunca rahatımı bulamıyorum bir türlü