Kızımın inek sütü alerjisi vardı bağırsak tepkili 12 günlük oğlum var mukuslu kaka yapıyor 6-7 kez günde doktor normal bu kaka diyor genetik olunca alerji insan korkuyor süreç zor oluyor çok yıprandım kızım da Allah kimseyi evladının sağlığı ile sınamasın geçmeyecek bir şey değil ama insanı yıpratıyor