Kizlar merhaba benim 3evladim var Allah bağışlasın 3. 20 günlük yaş 36 rabbim evlatlarına hepimizin evladına sağlık sıhhat uzun güzel ömürler versin en güzel dualarim onlarla ama daha düşünmüyorum benim sezeryen 3 ise risklidr vede ben daha kaldiramam vücut ve psikolojik olarak romatizma. Rahatsızlığın var çok zor oluyor o yüzden dikkat etmemiz lazım yanlız burda okuyorum başkalarından da duyuyorum sipray ilede hamile kalan var ilaç kullanipta var eş korunuyorsa onlada hamile kalan var nasıl oluyor bu işler sağlık ocağında hemşireye sordum oda eczaneden 2-3 bine. Sprrayl var dedi 10 yıllık ama devlette takdir. Özeller gucenmiyorsan defistiriyor dedi birkaç hasta bu şekilde hamile kaldı dedi birde devlette ttede takılıyoruz 10 yıllık dedi bir arkadaş doğrumu bilgisi olan varmı kizlar