Nergizruky1 Teşekkür ederim siz de hayırlısıyla kucaginiza alırsınız inşallah🙏 Cihanpoldeki ebeyi bilmiyorum ama normal doğum yapcaksaniz ipekyolundaki ebe çok tecrübeli,hoş bir ebe.Eltilerim orda doğum yaptı çok memnun kalmışlardı.Ben hep şahin bey de devam ettiğim için orda yapmak istiyorum ama sonradan duydum ki ebesi çok iyiymiş zaten