5 tane takım, 3-4 tane de tulum aldım. Sanki yetmeyecekmiş gibi geliyor biraz daha almak istiyorum ama sonradan giyinemezse de pişman olurum diye almıyorum 🙂0-3 alamadığım için 3-6 ay fazlaca almışım. Özellikle de çıtçıtlı badi çok almışım ama o aralıkta da giyineceğimi düşünüyorum