Mrvkrpnr Kızlar sezeryan doğum yaptım bugün 2 ay 4 gün oldu 2 hafta önce adet gibi oldum sanciliydi geçmişti dün kanamam başladı şiddetle mis korktum neden olmuş olablr çok kırmızı normal midir
Sltn77 Mrvkrpnr merhabalar acaba kanamanın ne oldu sonra ki durumu nedir? Bende 3. Ayimdayim regl olmuştum 40 imdan sonra hemen oldum fakat bu 3. Regl aşırı kanama oluyor..doktor normal dedi ama çok korkuyorum sizinki nedenmis acaba?
Mrvkrpnr Sltn77 ne olduğunu anlayamadım 4.5 ay oldu şimdide adet fln oomuyrm yok hiçbir şey i zmn sürekli leke kan geldi ama doğumda bnde çok korku oldu hastaneye gidemiyrm kontrole bilmiyrm o yuzden
Sltn77 Mrvkrpnr çok geçmiş olsun benimde leke kan devam ediyor korkuyorum da. Hiç sevmedim sezaryen doğum olayını 😓 hep bı tedirginim. Sürekli sanki akıntım oluyor gibi ıslaklık hissi. Çok sinir bozucu.