Ebru-29 Benim bildiğim hocam heyet raporu alırsanız bu haftalarda çalışamaz diye, doğum izni süreciniz başlar. Toplamda 16 hafta zaten, doğum öncesi erken başladığı için doğum sonrasına izin süresi azalır. Ücretsiz izine çıkmak zorunda kalabilirsiniz. Çok geçmiş olsun, inşallah hızlıca iyileşirsiniz. 🫶