babylook  herkese merhaba bu kremi aldım şuan 33 haftadayım kaçıncı hafta kullanmalıyım acaba
Livanur22 babylook ben kullandım, emzirdikten hemen sonra sürerdim, direk krem ağzına gitmesin diye bir problem olmadı çok memnundum kremden iyi gelmişti göğsüme
Hzzz babylook direk emzirebilirsiniz doğal bir krem ama ben olsam emzirmem.Yapısı çok kotu beni bile rahatsiz ediyor zor cikiyor ellerimi yıkarken bebegimi o kremle emzirmem
Merveincim babylook 35. Haftadan itibaren kullanmıştım doğum sonrasındaki ilk 2 ay bir kaç kez kullandım sonra hiç kullanmadım