Merhabalar 5 haftalık hamile olduğumu daha yeni öğrendim idrar yolu enfeksiyonum varmış doktor düşük olabilir dedi progestan iğne ve düşük önleyici fitil verdi kanama olursa kullan dedi kanamam 2 gün önce başladı ve sadece lekelenme şeklinde değil daha yoğun oluyor 3. Günü bugün. Bu durumu daha önce yaşayan varmı bu kanamalar normalmidir