sedanur_bpr0 hilalcelik1 Bende bebeğim küvezdeyken sağma makinası kullandım. Hemde uzunce bir süre. Doğumdan 2 hafta önceden itibaren lansinoh krem sürüyordum. Onun dışında kendi sütümü sürüyordum. Hep nemlendirmek gerekiyor. Kuru olunca yaraya daha çok meyilli oluyor.
Nur5516 hilalcelik1 kendi sütünüzü sürün Bide hakiki zeytinyağ sürüp ucuna ince poşet koyun yumuşacık yapıyor iyileştiriyor poset kıyafete degmemesi için emzirmeden yıkamak gerekiyor ama
Duysal Kantaron yağı yada tahinin üstüne cikan yagi sürebilir üstünü göğüs pediyle kapatabilirsin bende çok işe yaşamıştı.