Hhh111 Kızlar 30+6 günlüğüm biraz önce yürürken dizlerimin üstüne düştüm kanamam falan olmadı karnım sertleşti sadece bebeğim arada yavaş yavaş hareket ediyor sizce bişey olmuşmudur başına böyle bişey gelen var mı
Daisy0000 Hhh111 Ben popomun üzerine aşırı sert bi şekilde düşmüştüm, popom mosmor olmuştu, ,çok şükür bisey olmadı.. Kanama vs yok değil mi. Siz yinede kontrole gidin içiniz rahat etsin, acaba bisey oldu mu diye endişeden insan uyku uyuyamıyor bilirim..
murvet_98 Kanama olmadığına göre ve bebeğin hareketleri olduğuna göre hiç bişey olmamıştır benim 2 yaşında oğlum var onunla oynarken yataktan sert bı şekilde kaç defa düştüğümü hatırlamıyorum son zamanlarda ama Allaha şükür hiç bişey olmadı korkmayın yani