İkiz annelerine sorum ulturasonda gerilik yaşıyor musunz 33+5de 31 görünüyor bir bebeğim diğeri 30 görünüyor doktoruma sorunca sürekli sıkıştığı için diyor siz böyle birsey yaşadınız mı bu gelişim geriliği mi oluyor kafama çok takılıyor başka bir doktora görünmeli miyim