ilkgozagrim__ benim 2.gebeliğim oğlumda avent emzik ve biberon seti kullandım bu da aynısı olacak. Wee baby akıtıyor. Ben zıbın aldım onlar kaliteli bayağı ve süt saklama poşeti aldım. Ama daha çok kitap almaya giderim ben onlardan da bayağı aldım.
Yalnız bebek doğmadan mama sandalyesi neden alıyorsunuz o bana tuhaf geliyor 6 ay olmadan da alınabilir. Bime gelen modeller pek sağlam gelmiyor bana. Diğer marketlere gelenler de tabi.