123_321 Merhaba hanımlar sezaryen doğum şekline karar verdik doktorumla tarihi bana bıraktı 37+5 erken olur mu sizde 1 hafta daha bekletme şansım var beklemelimiyim sizlerin kaçıncı haftada oldu yada olucak ????
xbebegimx 123_321 38icinde demisti bana hatta 37+ olabilir ddi ama ben beklemk istiyodm bu hafta randevu bulabilirsem kesin dogum dicek 37+2 bnde insallah guzelce gelismislerdir🌸
dilek6 123_321 bana 39+4 te gün vermişti ilk gebelikte bu gebeliğimde ne zamana verir bilmiyorum ama dikişlerimde aşırı ağrı olmaya başladı 30+1 haftalığım böyle giderse ebem 37 de alır çok bekletmez seni sağlığın açısından dedi çünkü aşırı kötü olmaya başladım
Rukiyeaktay 123_321 benim 3. Sezaryen 26 Ekim Perşembe günü canım. Tam 38 haftayı doldurmuş oluyoruz o gün. Ben 1 hafta daha bekleyelim dedim 3. Olduğu için riske atamam dedi doktorum. Ama senin şansın varsa dursun bence 1 hafta daha. Yani bebekte ya da sende bir sıkıntı yoksa. Çünkü 1 gün bile anne karnında durması kâr diye düşünüyorum ben ☺ naçizane fikrim. Sağlıkla kavuş bebeğine 🙏
123_321 dilek6 zaten bir problem varsa çok bekletmek mantıklı değil saglıkla kavuşun inşallah benim çatı darlığı oldugu için sezaryen olucak o yüzden acele etmiyoruz
xbebegimx 123_321 1 hafta gelisim geriligi var ddi ufak bebk oldugu icin normal dogumu bekletemem ddi, ama ozeldeki doktorum kemik yapin musait normal dogum ddi, devletteki korkuttu o yuzden bu hafta sezaryn olmak istiyorm bnde
Smhaa_61 123_321 bende dün alttan muayene oldum 36.haftamda.Kalça kemiğin dar dedi sezeryan olabilirsin dedi.Normal düşünüyordum bende çok kararsız kaldım🥹
1122esraesila 123_321 cahilliğimle ilkini sezeryan yaptım buna da normal istedim iki kat ücret istediler 30 bin dediler mecbur sezeryan olacak
123_321 Smhaa_61 benimde her şey normal bebek gelişimi falan hep normal doguma müsait ama korktuğumu söyledim ilişkide bile zorlanıyorum güçlü degilim dedim oda normal dogumda zorlanmanın getirecegi aksilikleri riskleri anlattı çatı muayenesi yapalım karar veririz dedi kaslarımı cok kasıyormuşum darlıkta var dedi bizde sezaryene karar verdik yani
Sevdaltun Devlete gidiyorum 37+2 olucam pazartesi perinatolojiye gidiyorm ben sürekli gün verir mi acaba ya artık bir şey desin
123_321 Rukiyeaktay teşekkür ederim sizde sağ salim alın kucağınıza. Benimde düşüncem o yönde beklersem 38+5 oluyo bu daha ideal gibi
1122esraesila 123_321 yani bende psikolojik etki bıraktı tabi korku da cabası o masaya yatmak bile ürkütüyor tabi herkesin böyle olacak değil kişisel deneyim benim 😌