sehrengiz_8 Bu konu da size katılıyorum, ben gebeliğimi adetten 3 gün önce öğrendim, belirti olarak da sadece kasık ağrısı yaşadım, birde pembe lekeden anladım, gecikmem sonucu gebelik kesinleşti ve 6-7 haftalıkken, iştahsızlık, mide bulantısı, tiksinme yaşadım.