prenSandprenseSMomy Elektirkli anne kucapı almak istiyorum sizce hangisi iyi yatış pozisyonu sonra Bluetooth bağlantılı olandan kullanıp memnun kaldığınız ürün nedir
Hnd_01 prenSandprenseSMomy ben Joie serina2 in 1 aldım.elektrikli titreşimli.ilk kızımda kanz in anakucagini kullanmıştım.ama küçüktü çok anakucagi.fazla yatamamisti
Hnd_01 prenSandprenseSMomy inanın hatırlamıyorum.benim kullandığım model de küçük olabilir.alirsaniz kaç aya kadar kullanıldığına dikkat edin.cunku gece uyanınca anakucaginda uyuyordu ilk zamanlar.
Hnd_01 prenSandprenseSMomy Benim şimdiki aldığım model bu.elektrikli,ayriyetten mekanizmadan çıkıyor.anakucagini manuel olarak ta kullanabiliyorsunuz
Asl_13 Hnd_01 çocuk odasını görmeden bayıldım post açın etiket yapın beni heryerini görmek istedim tabi sizde isterseniz
Hnd_01 Asl_13 ah çok teşekkür ederim 🥰🙏tabi paylaşırım.henuz perdesini dikiyorum.kendim dikiyorum.bitsin paylaşırım 😍❤️
Hnd_01 filizmom çok teşekkürler 🥰🙏tabiki paylaşırım ama daha besigimiz gelmedi.henuz halimiz falanda yok 🙈😅yavaş yavaş eksikleri tamamlamaya çalışıyorum.yarin isterseniz bu haliyle foto paylaşırım.